Tag: Kaki Kencing Manis

Bawa Ayah Dgn Kaki PENUH ULAT Di Hospital. Lepas Masuk Bilik Rawatan Anaknya Tiba-Tiba….

Bawa Ayah Dgn Kaki PENUH ULAT Di Hospital. Lepas Masuk Bilik Rawatan Anaknya Tiba-Tiba….

| June 20, 2017 | 0 Comments

Bawa Ayah Dgn Kaki PENUH ULAT Di Hospital. Lepas Masuk Bilik Rawatan Anaknya Tiba-Tiba…. | Korang takkan percaya dengan apa yang saya cerita ni. Saya pernah dapat pesakit yang badannya penuh dengan ulat sampah! Waktu anak dia masuk bilik berjumpa dengan nurse kat bilik sebelah nampak macam sopan je. Bila ditanya kenapa datang ke hospital […]




Continue Reading

Datang Seorang Pakcik Ni. Kakinya HITAM Berbau Mengalahkan Bau Mayat. Ini Puncanya….

Datang Seorang Pakcik Ni. Kakinya HITAM Berbau Mengalahkan Bau Mayat. Ini Puncanya….

| May 9, 2017 | 0 Comments

Datang Seorang Pakcik Ni. Kakinya HITAM Berbau Mengalahkan Bau Mayat. Ini Puncanya…. | Sedih saya bila ada sorang pakcik datang dengan kaki yang hitam dan berbau mengalahkan bau mayat. Sekali tengok je memang dah tau kaki tu akan dipotong untuk selamatkan nyawanya. Sekadar Gambar Hiasan. Rupanya sebab kat rumah takde siapa yang tolong tengokkan. Pakcik […]




Continue Reading